اجرای طرح احسان حسینی در ملایر/ پیش بینی جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

خراسانی گفت: طرح احسان حسینی از ابتدای محرم در ملایر توسط کمیته امداد شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

«علی خراسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، در ملایر گفت: طرح احسان حسینی چند سالی است که در کمیته امداد و در ماه محرم و صفر با دف جمع اوری نذورات مردمی در حاب اجرا است

 

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر افزود: در این راستا با توجه به بیماری کرونا و وضعیت موجود امسال دو سال است که کمکهای مردمی و نذورات بیشتر به صوزت نقدی و سبد کالا در اختیار افراد زیر پوشش و نیازمند قرار می گیرد.

وی با بیان ابینکه امسال نیز این طرح از ابتدای ماه محرم شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد تصریح کرد: این طرح  با همکاری 21 مرکز نیکوکاری  در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در ابن طرح در دهه اول محرم  بیش از 50 هزار پرس غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و به صورت بسته بندی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد افزود:  در  همچنین تعداد 900 بسته معیشتی خشک نیز در راستای اجرای این طرح در بین  خانوادههای نیازمند توزیع شد.

خراسانی مبالغ هزینه شده برای این تعداد بسته غذای گرم و بسته معیشتی را یک میلیارد و 370 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود تا پایان ماه صفر کمکها و نذورات تا حدود یک میلیاردو 800 میلیون تومان برسد.

وی یادآور شد: مردم می توانند به صورت غیر حضوری  کمکهای خود را  از طریق کد دستوری #814*8877* و یا شماه کارت 6037997950028036 به حساب کمیته امداد ملایر واریز کنند.

کد خبر 1091058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha