متسابقین در بخش تجوید، رشد قابل محسوسی نسبت به سال گذشته دارند

ستوده نیا ضمن اشاره به برگزاری منظم چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن با توجه به شرایط کرونایی، اظهار کرد: استان اصفهان در زمینه حفظ و قرائت همیشه از استان های با کیفیت و سطح بالا در کشور بوده است.

«محمدرضا ستوده نیا» داور بخش تجوید چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن اوقاف ضمن اشاره به برگزاری منظم این دوره از مسابقات با توجه به شرایط کرونایی، اظهار کرد: استان اصفهان در زمینه حفظ و قرائت همیشه از استان های با کیفیت و سطح بالا در کشور بوده است.

 داور چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن اوقاف اصفهان بیان کرد: سطح کیفیت متسابقین اصفهانی به نحوی بوده است که همواره به دلیل ارزیابی های سخت داوران و سطح بالای دیگر متسابقین، در حد مسابقات ملی است که اثبات این ادعا کسب مقام های بالای متسابقین اصفهانی در مسابقات ملی و بین المللی است.


ستوده نیا عنوان کرد: داوری این مسابقات بسیار سخت است چرا که اغلب شرکت کنندگان در این مسابقات، سابقه حضور در مسابقات ملی و بین المللی را دارند و سطح مرحله استانی اصفهان در حد سطح ملی است.


وی تاکید کرد: رشد قابل محسوسی را بین متسابقین این دوره از مسابقات قرآن اوقاف در بخش تجوید مشاهده می کنیم، و این رشد برای من داور این بخش قالب توجه و تعجب بود و از سوی دیگر باعث سرور شد، چرا مستابقین نمره های خوبی در بخش تجوید کسب کردند که نشان از تلاش آنها در یکسال گذشته است.


ستوده نیا در توصیه خود به قاریان جوان گفت: اولین نمته به قاریان جوان این است که بدانند خواندن قرآن به خودی خود یک نوع عبادت است و دوم اینکه برای خواندن قرآن هیچ توقعی نداشته باشند و در مسیر پیشرفت خود تلاش نمایند و تنها نیت الهی را پیش بگیرند، تصریح کرد: لذا اگر جوانان با این هدف حرکت کنند بدانند که توفیق روزافزون برای آنها جز سنت های حتمی خداوند است که برای این افراد بیان شده است.

کد خبر 1091100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha