سرباز نیروی انتظامی در نرماشیر به شهادت رسید

سرباز وظیفه امیرحسین دهقان به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از درگیری هفته گذشته با سارقان مسلح در نرماشیر، سیزدهم شهریورماه به شهادت رسید.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ششم شهریور ماه جاری بود که رئیس فوریت‌های امنیتی اطلاعات و اخبار وزارت کشور به صورت رسمی «خبر شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در نرماشیر را رسما" تکذیب کرد»؛ آن روزها جزییات بیشتری از این موضوع به صورت رسمی اعلام نشد.

 

امروز شنبه(۱۳ شهریورماه) اما روابط عمومی ناجا در استان کرمان خبر شهادت این مأمور نیروی انتظامی را تأیید و رسماً اعلام کرد: «در سحرگاه روز پنجم شهریورماه جاری، استوار يکم "محسن ميرزاده" و سرباز وظيفه "امیرحسين دهقان" در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، با سارقان مسلح در شهرستان نرماشیر درگیر و  مجروح می شوند.

 


متأسفانه در این درگیری سرباز وظيفه "امیرحسين دهقان" از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به بیمارستان "پاستور بم" منتقل و صبح امروز به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل می آید.»

 

بر اساس اعلام نیروی انتظامی استان، پيكر اين شهيد مدافع وطن پس از تشییع در بم، به زادگاهش در روستای" باقر آباد روداب شرقی" شهرستان "نرماشیر" بدرقه و به خاک سپرده خواهد شد.

 

شهید امیرحسین دهقان متولد سال 1381 و پايه خدمتي اردیبهشت 1400 بوده است.

 

کد خبر 1091149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha