فوت ۱۶ گلستان طی ۲۴ ساعت گذشته در گلستان

فاضل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ گلستانی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» امروز(شنبه 13 شهریور) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: شرایط استان گلستان از لحاظ شیوع کرونا باثبات است و با وجود آنکه در دو هفته گذشته اکثر شهرهای گلستان قرمز بودند امروز تمامی شهرها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به شیب نزولی کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و 13 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند، همچنین 190 بیمار در آی.سی.یو قرار دارند و 61 نفر به ونتیلاتور متصل هستند.

 

وی با بیان اینکه در روز گذشته 16 گلستانی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، افزود: با روند نزولی شیوع کرونا در اکثر بیمارستان های دولتی استان گلستان به ویژه پنج آذر و صیاد شیرازی جراحی ها آغاز شده و روند عادی درمان از سر گرفته شد.

 

فاضل یادآور شد: در حال حاضر 625 هزار دوز واکسن در گلستان تزریق شد و از این میزان بیش از 150 هزار نفر دو نوبت واکسن کرونا دریافت کردند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان آمار واکسن تزریقی کرونا در استان را مطلوب خواند و گفت: 37 درصد از جمعیت گلستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده و 12.6 درصد نیز دو نوبت واکسن تزریق کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: واکسن های جدید تا فردا صبح وارد استان می شود و احتمالاً از ظهر فردا تزریق واکسن از سر گرفته می شود.

 

فاضل تأکید کرد: شرایط بیمارستان ها بهتر شده و امیدوارم تدابیری اندیشیده شود علاوه بر مراکز بهداشتی در بیمارستان ها نیز تزریق واکسن های کرونا انجام شود.

 

کد خبر 1091158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha