بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت تدریجی و ترکیبی خواهد بود

صابری تولایی گفت:بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو به صورت تدریجی و ترکیبی خواهد بود همچنین امسال نیز به شورای مدرسه و مدیران مدارس اختیاراتی داده شده است تا با توجه به شرایط موجود و صلاحدید لازم شیوه ارائه آموزش ها را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رضا صابری تولایی» امروز(۱۳ شهریور) در جلسه همانگی آئین بازگشایی مدارس با بیان این که براساس پیش نویس ارسالی وزارت آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو به صورت تدریجی و ترکیبی خواهد بود، گفت: تاکید دستگاه تعلیم و تربیت بر آموزش حضوری است، امسال نیز به شورای مدرسه و مدیران مدارس اختیاراتی داده شده است تا با توجه به شرایط موجود و صلاحدید لازم، شیوه ارائه آموزش ها را انتخاب کنند.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بر اساس این پیش نویس شیوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو در مدارس با جمعیت کمتر از ۱۲۰ نفر در شرایطی که امکان بازگشایی فراهم شود، حضوری خواهد بود گفت: در کلاس های درس حضوری حداکثر تعداد دانش آموزان ۱۸ نفر و در کارگاه های هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز ۱۵ نفر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه برای آغاز سال تحصیلی پیش رو با سه چالش نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان و کتاب رسانی روبرو هستیم و مداخله جدی ادارات آموزش و پرورش ۴۷ گانه استان را می طلبد گفت: همراهی اولیای دانش آموزان و جامعه برای آغاز مطلوب سال تحصیلی امری مهم و ضروری است، لذا باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای را مبذول داشت.

 

در ابتدای جلسه «رضا رمضانی» رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان با اشاره به بازدید میدانی از دو هزار و ٢٠٨ مدرسه در سطح استان گفت: ۴۲۸ مورد شکایت در خصوص فرایندهای مرتبط با پروژه مهر در سامانه شکایات آموزش و پرورش استان ثبت و مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر 1091179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha