حفاری تونل خط چهار به ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

کیامرز با بیان اینکه به غیر از ایستگاه سلامت عملیات اجرایی دسترسی دوم ایستگاه الندشت خط دو قطار شهری مشهد در حال انجام است که تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد، گفت: حفاری تونل خط چهار به طول ۱۷.۵ کیلومتر به اعتباری حدود ۲۵۰۰ میلیارد نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «کیانوش کیامرز» امروز(۱۳ شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرمشهد مقدس از خط چهار قطار شهری، افزود: در این بازدید گزارشی از روند اقدامات انجام شده برای احداث خط چهار به طول ۱۷.۵ کیلومترحد فاصل مهرمادر واقع در خواجه ربیع تا شهرک شهید رجایی ارائه شد.

 

مدیر عامل قطار شهری مشهد اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد تا با تامین منابع مورد نیاز حفاری تونل خط چهار تا پایان این دوره از مدیریت شهری به پایان رسیده و درصورت تامین اعتبار ساخت فاز اول این خط نیز از سال ۱۴۰۳ به بعد آغاز شود ضمن اینکه حفاری تونل خط چهار به طول ۱۷.۵ کیلومتر به اعتباری حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

 

کیامرز ادامه داد: همچنین اعضای شورای شهر بر این مو ضوع تاکید داشتند که بهره برداری از فاز یک خط چهارقطارشهری مشهد حد فاصل میدان امام حسین(ع) تا حرم مطهر نیز در اولویت قرار داده شود، این کار به بیش از۵۰۰۰ میلیارد تومان پول نیاز دارد.

 

وی افزود: در بازدید رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرمشهد از این خط بر اولویت تکمیل و راه اندازی ایستگاه سلامت و تامین تجهیزات دپوی خط دو در صورت تامین مالی نیز تاکید شد، اکنون به غیر از ایستگاه سلامت عملیات اجرایی دسترسی دوم ایستگاه الندشت خط دو قطار شهری مشهد نیز در حال انجام ست که تا پایان امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 1091212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha