اتمام عملیات عمرانی تعمیرات مسجد امام حسین(ع ) در شهرستان سلسله

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین در تکمیل مساجد نیمه تکمیل، گفت: عملیات عمرانی تعمیرات مسجد امام حسین(ع ) روستای سراب چنار شهرستان سلسله تکمیل شده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با استعانت از الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر عج در راستای کمک به تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان، اجرای پروژه تعمیرات مسجد امام حسین ع روستای سراب چنار منطقه بسطام شهرستان سلسله به اتمام رسید.

 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: در این پروژه، عملیات عمرانی اجرای دیوار حائل بلوکی و پلاستر دو طرفه، اجرای راه پله و نرده محافظ و اجرای درب ورودی این مسجد و اجرای لوله کشی گاز مسجد، انجام پذیرفت.

 

وی بیان کرد: این پروژه با تامین اعتبار از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۹ انجام گرفت.

 

رضایی با تکید بر ضرورت مشارکت خیرین و افراد توانمند در تکمیل مساجد نیمه تکمیل استان، افزود: مردم، محور اصلی احداث، نگهداری و بهره برداری مساجد هستند.

 

وی ابراز کرد: اجرای پروژه های تعمیر و مرمت مساجد و اماکن مذهبی با درخواست های اهالی منطقه و با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار، در دستورکار معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه بوده که بعد از تامین اعتبار و طی مراحل اداری، انجام می پذیرد.

 

کد خبر 1091224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha