۵۲۱ هزار سند از رزمندگان و شهدای استان زنجان جمع آوری شده است

سردار کرمی با اشاره به جمع‌آوری۵۲۱ هزار سند از رزمندگان و شهدای استان زنجان گفت: یک هزار و ۵۲۸ مزار شهید به همین مناسبت در استان بازسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در جلسه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره به اینکه جلسات متعدد توجیهی برای کمیته‌ها و شهرستان‌ها جهت برگزاری کنگره 3535 شهید برگزار شده است، اظهار کرد:  ۵۷ مورد اقدام تا کنون برای برگزاری کنگره انجام شده است.

 

سردار جهانبخش کرمی ادامه داد: در راستای این کنگره ۸۲۱ هزار و ۵۹۱ بسته معیتشی در قالب رزمایش کمک مومنانه و ۷۲۶ هزار و ۲۴۶پرس غذا نیز توزیع شده است.

 

وی با یادآوری جمع‌آوری۵۲۱ هزار سند از رزمندگان و شهدای استان زنجان تصریح کرد: یک هزار و ۵۲۸ مزار شهید به همین مناسبت در استان بازسازی شده است.

 

سردار کرمی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۲۹ سری جهیزیه، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، انتشار یک هزار و ۹۲۰ خبر و نامگذاری ۸۹۰ معابر و میادین به نام شهدا و چاپ و تالیف ۲۰۰ عنوان کتاب از اقدامات ستاد کنگره ملی شهدای استان زنجان محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کمیته‌های آفرینش‌های هنری، رسانه، طلاب، فرهنگی و هنری، فرهنگیان و دانش‌آموزی استان موفق عمل کرده اما در شهرستان‌ها کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان ضعف وجود دارد، افزود: کمیته‌های فضای مجازی و محرومیت زدائی نیز عملکرد مطلوبی دارند اگرچه کمیته محرومیت زدائی بهتر از این می‌تواند فعالیت کند.

 

این مسئول با اشاره به عملکرد ضعیف کمیته‌های اصناف، کمیته دانشگاهیان و کمیته مداحان، گفت: از کمیته نظارت و بازرسی انتظار بیشتری داریم و کمیته بانوان فقط فعالیت‌های جامعه زنان ارائه شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: کمیته گنجینه و یادمان‌ها در  شهرداری زنجان مطلوب عمل کرده و در شهرهای ابهر، قیدار و خرم‌دره نیز خوب عمل شده است اما بقیه شهرها فعالیت چندانی ارائه نکرده‌اند.

 

سردار کرمی تصریح کرد: بنیاد شهید از مصاحبه‌ها اسناد و آثار خوبی ارائه کرده‌اند و ضروری است در مقطع جابه‌جایی دولت برگزاری کنگره تحت‌الشعاع قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه برخی شهرستان‌ها هنوز فضاسازی لازم را انجام نداده‌اند، افزود: ضروری است تا زمان باقی مانده کمیته‌های ضعیف میزان عملکرد خود را افزایش دهند.

 

کد خبر 1091234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha