اصناف ارائه دهنده خدمات به افراد بدون ماسک پلمپ می شوند

جمالی پور گفت: لازم است اصناف به افرادی که ماسک ندارند خدمات ارائه ندهند و اگر این امر را رعایت نکنند پلمپ می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» امروز (شنبه ۱۳ شهریور) در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: بر اساس محدودیت های اعمال شده اصناف تا ساعت ۲۲ مجاز به فعالیت هستند و در خصوص واحدهای سیار که اقدام به خرید و فروش می کنند هم شهرداری باید نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند.

 

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است اصناف به افرادی که ماسک ندارند خدمات ارائه ندهند و اگر این امر را رعایت نکنند پلمپ می شوند.

 

وی عنوان کرد: استان قزوین یکی از استان های خوب در زمینه کنترل بیماری های کرونا است ولی با توجه به وضعیت موجود ما نمره مطلوب به خود نمی دهیم و لازم است تلاش بیشتری در این حوزه شود و مرگ و میرها کاهش یابد.

 

جمالی پور تصریح کرد: در خصوص برگزاری برنامه ها باید به برنامه هایی اجازه برگزاری داده شود که شیوه نامه های بهداشتی رعایت شده و در فضای باز برگزار شود.

 

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: طی روزهای آینده میزان قابل توجهی واکسن به استان قزوین می رسد و تعداد واکسیناسیون شهروندان افزایش می یابد و پیش بینی می کنیم تا پایان شهریور ماه جمعیت قابل توجهی از استان واکسینه شوند.

 

«منوچهر حبیبی» یادآور شد: متأسفانه برخی افراد و کسانی که مشمول دریافت واکسن شده اند از دریافت واکسن خودداری می کنند که این کار تخلف بوده و از این پس از ورود این افراد به ادارات جلوگیری خواهد شد.

 

کد خبر 1091246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha