حمایت ۲۷ میلیارد ریالی برای جبران هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج و خاص

حسینی با بیان اینکه سه هزار و ۲۲۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: از ابتدای امسال ۲۷ میلیارد ریال برای درمان این بیماران هزینه شده است.

«سید رضا حسینی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: ۴۳ هزار و ۱۳۱خانوار معیشت‌بگیر و تبصره ۱۴ تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی هستند و خدمات حمایتی در زمینه‌های اشتغال، مسکن، جهیزیه، معیشت، فرهنگی و درمانی به آنان ارائه می‌شود.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر سه هزار و ۲۲۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد هستند و این نهاد با در نظر گرفتن یک بسته بیمه مکمل توانسته است بسیاری از هزینه‌های درمانی آنان را تامین کند.

 

وی با بیان اینکه برای تأمین هزینه‌های درمانی این بیماران نیازمند کمک‌های خیران هستیم، عنوان کرد: از ابتدای امسال ۲۷ میلیار ریالی برای ارایه خدمات حمایتی و درمانی بیماران صعب‌العلاج و خاص در استان از سوی این نهاد هزینه شده است.

 

حسینی ادامه داد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت، با برنامه ریزی های صورت گرفته شده، هزینه های درمانی بیماران سرطانی و شیمی درمانی تا ۱۰۰ درصد در بخش بستری و در بحث هزینه های دارو تا ۹۵ درصد تامین می شود.

 

حمایت کمیته امداد از ۴ هزار کودک مبتلا به سوءتغذیه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی چهار هزار کودک زیر سن پنج سال از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان گفت: همچنین هزار و ۵۰۰ مادر باردار و شیرده از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار هستند.

 

وی تصریح کرد: با شناسايی و معرفی كودكانی كه به سوء تغذيه مبتلا هستند سبدهای غذايی كه به صورت كارت اعتباری در نظر گرفته شده در اختيار خانواده ها قرار داده می شود و آنان می توانند اقلام مورد نياز را از فروشگاه های منتخب خريداری كنند.

 

اهدای ۱۸۵ سری جهیزیه بین نوعروسان مددجو کمیته امداد

حسینی از اهدای ۱۸۵ سری جهیزیه به ارزش۳۰ میلیار ریال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این راستا پنج قلم کالای اساسی برای شروع زندگی به این زوجین داده می شود که زندگی مشترک خود را آغاز کنند. 

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در این مدت چهار هزار و ۵۰۰ کولر در مجموع به ارزش ۱۸۹ میلیارد ریال در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.

 

وی افزود: در طی پنج ماهه نخست سال جاری تعداد هزار و ۳۸۹ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال از خدمات بیمه تامین اجتماعی کمیته امداد استان برخوردار شده اند.

 

کد خبر 1091320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha