مراسم گرامیداشت قربانیان ۱۱ سپتامبر در مسجد «یوتا» برگزار می شود

اعضای جامعه مسلمانان در مسجد «یوتا» گرد هم می آیند تا از کسانی که در حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ جان خود را از دست داده اند یاد کرده و تجلیل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «fox13now»، اعضای جامعه مسلمانان در مسجد «یوتا» گرد هم می آیند تا از کسانی که در حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 جان خود را از دست داده اند یاد کرده و تجلیل کنند.

 

پنج مسجد از 13 مسجد ایالت «یوتا» متعهد شده اند که به مناسبت بیستمین سالگرد 11 سپتامبر به روز ملی خدمت رسانی ملحق شوند.

 

«اویس احمد» ، رئیس اتحادیه مدنی مسلمانان یوتا گفت که حدود 60 هزار مسلمان در این ایالت زندگی می کنند.

 

احمد افزود: مهاجران بخشی از بافت این ملت هستند که جامعه را بسیار قوی می کنند و من فکر می کنم یوتان ها این را درک می کنند.

 

رئیس اتحادیه مدنی مسلمانان یوتا گفت که دور هم جمع شدن مسلمانان برای گرامیداشت یاد قربانیان حمله تروریستی 11 سپتامبر شیوه بسیار زیبایی برای تغییر تصوراتی است که در اذهان عمومی درباره جامعه مسلمانان وجود دارد.

 

احمد تصریح کرد که ماموریتش در زندگی ایجاد پل های ارتباطی و نشان دادن جنبه های مثبت دین اسلام به مردم است.

 

حملات ۱۱سپتامبر سلسله‌ای از حملات انتحاری در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ توسط گروه تروریستی القاعده در خاک ایالات متحده آمریکا بود. در این حادثه نوزده تن از عناصر القاعده، چهار هواپیمای تجاری-مسافربری را ربودند. هواپیماربایان دو هواپیما را در فاصله‌های زمانی گوناگون به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک کوبیدند. در نتیجه این دو برخورد، همه مسافران به همراه عده بسیاری در ساختمان‌ها کشته شدند.

کد خبر 1091323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha