برق‌رسانی به روستاهای اشکورات رحیم‌آباد/ ۷ روستا از نعمت برق محروم هستند

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با اعلام این خبر که مقدمات لازم برای برق رسانی به روستاهای محروم از این نعمت به ویژه منطقه اشکورات رحیم‌آباد فراهم شده است گفت: برای حل و فصل مشکلات، با وزیر جدید نیرو رایزنی‌های گسترده‌ای انجام شد.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای شهرستان‌های رودسر و املش با جدیت در حال پیگیری است اظهار داشت: یکی از این مسائلی که پیگیر آن بودیم در مورد روستاهایی است که از نعمت برق محروم بودند و منطقه اشکورات رحیم‌آباد از جمله مهم‌ترین این مناطق محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با تاکید بر اینکه فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های اولیه زندگی حق مردم است عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که کردیم مشاهده شد تعداد هفت روستا در منطقه اشکورات رحیم‌آباد از برق محرومند بنابراین سریعا رایزنی‌های لازم برای اخذ مجوزات لازم از منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفت.

 

صفری ملک میان با اشاره به اینکه در راستای برق رسانی به روستاهای اشکورات بخشی از مجوزات اخذ شده و بخشی دیگر هم باقی مانده و در حال انجام است تصریح کرد: با برنامه‌ریزی که انجام شد دو روستای اشکورات رحیم‌آباد را در اولویت برق رسانی قرار دادیم و اعتبارات خوبی هم برای آن در نظر گرفته شد و هم‌اینک هم در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان برق رسانی به سایر روستاهایی که از این نعمت برخوردار نیستند را نیز جزو اولویت‌های کاری خود تا پایان سال ذکر کرد و یادآور شد: در همینجا لازم است از رؤسای شرکت توزیع برق شهرستان و همچنین منطقه رحیم‌آباد تشکر کنم که همراهی و همکاری خوبی برای برق رسانی به روستاهای محروم داشتند.

 

وی به دیگر مشکلات منطقه رحیم‌آباد هم اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله مشکلاتی که ما در این منطقه با آن مواجهیم این است که حدود 360 کیلومتر خط متوسط برق در این محدوده وجود دارد که فاقد هرگونه پست تغذیه می‌باشد و این عامل موجبات نوسانات بسیار زیاد برق را در رحیم‌آباد فراهم کرده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس از رایزنی‌های گسترده خود با وزیر جدید نیرو سخن گفت و اذعان کرد: در روزهای گذشته با وزیر جدید نیرو صحبت‌های مفصل و مکاتبات زیادی هم انجام شد و در این فرصت تلاش کردیم تا مسائل و مشکلات مرتبط شهرستان‌های رودسر و املش جهت رفع انتقال داده شود.

 

صفری ملک میان با اعلام این خبر که وزیر جدید نیرو برای حل و فصل مشکلات شهرستان‌های رودسر و املش و پیگیری آن‌ها قول صد در صدی داده است خاطرنشان کرد: آماده کردن پست تغذیه در رحیم‌آباد از جمله مواردی است که شخصا پیگیر انجام آن هستم تا به موجب آن بخشی از مشکلات مردم در بخش برق‌رسانی مرتفع شود.

 

 

کد خبر 1091403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha