اجرای ۲۲ رویداد در طرح «منش» با هدف کارآفرینی در فارس

زاهدیان نژاد گفت: طرح «منش» در فارس با اجرای ۲۲ رویداد متنوع در جذب و شناسایی جوانان خلاق و خوش فکر به سمت کارآفرینی اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر زاهدیان نژاد»، در آئین اختتامیه طرح های مرکز نوآوری و شتابدهی فارس گفت: با اجرای طرح «منش» در فارس و رویداد های متنوع توانستیم جوانان خلاق و خوش فکر را به سمت کارآفرینی جذب و ایده های خوب را شناسایی کنیم.

مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی فارس ادامه داد: از شروع این در استان ۲۲ رویداد چند ساعته با موضوعات کاربردی کسب‌ و کار های نوپا برای ترویج نوآوری و شتابدهی با عناوین مختلفی مانند صندلی تجربه، تازه شو، چاره جو و... برگزار شده است.

وی اضافه کرد: فاز سوم طرح «منش» با غربالگری افراد به پرورش ایده های ناب پرداخته و ۱۶ کارگاه با میانگین ۴۰ نفر برگزار شده است.

زاهدیان نژاد تاکید کرد: مسائل حقوقی، مالی و صنایع فرهنگی از موضوعات کارگاه های برگزار شده نیز است و 2 رویداد صنایع دستی و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی نیز به صورت مجازی برگزار شد که در رویداد اول با ارائه ۸۸ طرح، ۳۰ ایده در حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی شناسایی شد.

وی اعلام کرد: چهار برای تجاری سازی محصول نهایی به تاجران معرفی شده و در حال حاضر ۲ تیم توسط شورای پذیرش قبول شده اند و هشت تیم نیز برای ارائه و دفاع از طرح خود به این شورا راهی خواهند شد.

کد خبر 1091407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha