مردمداری و ولایمتداری همراه با اخلاص آیت الله جباری(ره) را ماندگار کرد

حجت الاسلام جباری گفت: آیت الله سیدصابر جباری(ره) دغدغه ولایت و مردم داشت و مردمداری و ولایتمداری همراه با اخلاص امام جمعه فقید بهشهر، آن مرحوم را عزیز و ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، حجت الاسلام «سید ضیاء الدین جباری» امروز(۱۴ شهریور) در جمع اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر به مناسبت بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله سیدصابر جباری(ره) امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اظهار کرد: حفظ انقلاب و ارزش ها و ولایت مداری مهمترین دغدغه آیت الله سیدصابر جباری(ره) بود و در هر شرایطی با مردم و در کنار مردم بودند.

 

یادگار آیت الله سیدصابر جباری(ره) و رئیس حوزه علمیه قدسیه بهشهر افزود: موج حضور مردم در روز تشییع مرحوم پدر آیت الله سیدصابر جباری(ره) بیانگر دلدادگی مردم به ایشان بود که خبرنگاران هم در انعکاس مراسم تشییع ماندگارترین اثر را خلق کردند که از همت بالای همه خبرنگاران و عکاسان تشکر می کنم.

وی خاطر نشان کرد: مرحوم پدر ۳۵ سال در سنگر امامت جمعه بهشهر برای مردم نماز اقامه کردند و الگو و سیره اهل بیت(ع) و ارزش های دین را برای مردم تبیین کردند. 

 

حجت الاسلام جباری در جمع اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر گفت: مرحوم پدر آیت الله سیدصابر جباری(ره) دغدغه ولایت و مردم داشت و مردمداری و ولایتمداری همراه با اخلاص آیت الله جباری(ره) وی را عزیز و ماندگار کرد.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از ریشه کنی ویروس کرونا همایش بزرگ عامل عامل آیت الله سیدصابر جباری(ره) برگزار می‌شود؛ افزود: چاپ و نشر آثار آیت الله جباری(ره) در دست تحریر است و همچنین خاطرات و خطبه های آتشین ایشان که در ۳۵ سال اقامه شد هم در دست چاپ است تا در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

 

«عباس داودی» هم در سخنانی با اشاره به فعالیت بسیج رسانه شهرستان بهشهر از سال ۹۵ تاکنون اظهار کرد: همه تلاش بسیج رسانه و اعضا و خبرنگاران این حوزه حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و در این بخش با تمام توان پای کار انقلاب و اسلام هستیم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بهشهر یادآور شد: آیت الله جباری که رهبر معظم انقلاب لقب عالم عامل و مجاهد مردمی را به ایشان داده اند؛ همواره دغدغه مردم داشته اند و در طول ۳۵ سال به عنوان امام جمعه بهشهر در خط ولایت و شهدا بوده و در راه شهدا، انقلاب و اسلام ثابت قدم بودند که ما هم در ادامه راهشان و راه شهدا ایستاده ایم و اعضای بسیج رسانه هم تلاش دارند تا در راستای ارزش ها و آرمان های انقلبا با جدیت بیشتری برای انقلاب و اسلام اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1091424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha