اولویت اداره کل زندان های فارس تبدیل شرایط حبس به فرصت رشد است

ابراهیمی گفت: تبدیل شرایط حبس در زندان به فرصت با حضور در کارگاه های اشتغال و شرکت در امور فرهنگی و تربیتی و فراگیری حرفه جدید از اولویت های اداره کل زندان های فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (یکشنبه 14 شهریور) در بازدید نمایندگان ویژه دادستانی کل کشور از زندان مرکزی شیراز گفت: رفع مشکلات زندانیان، تسریع فرایند اصلاح و تربیت و بازگشت سعادت مندانه آنها به خانواده و جامعه هدف اداره کل زندان های فارس است.

مدیرکل زندان های فارس افزود: حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق شهروندی زندانیان در زندان ها اولویت سیستم اصلاح و تربیت و قضایی کشور است.

وی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات مربوط به زندانیان استان با همکاری های انجام شده در زمینه پیاده سازی دستورالعمل های اصلاح و تربیتی سازمان زندان ها مورد رسیدگی قرار گرفته و یا در حال بررسی است و رکورد بی نظیری در حل مشکلات زندانیان به شمار می رود.

مدیرکل زندان های فارس با تاکید بر لزوم انجام امور فرهنگی مناسب برای زندانیان در زندان ها عنوان کرد: تبدیل شرایط حبس در زندان به فرصت با حضور در کارگاه های اشتغال و شرکت در امور فرهنگی و تربیتی و فراگیری حرفه جدید از اولویت های اداره کل زندان های فارس است تا شاهد حضور موثر آنها در بازگشت به جامعه به عنوان فردی موثر باشیم.

خاطر نشان می شود، با هدف رعایت حقوق شهروندی و با هدف بررسی وضعیت زندان های فارس و رفع مشکلات زندانیان، مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور و دادیار دادسرای دیوان عالی کشور در دیدار چهره به چهره و در فضایی صمیمی در جریان مسائل و مشکلات قضایی زندانیان قرار گرفتند و اعلام کردنددر صورتی که زندانیان درخواست و مشکلی برای رسیدگی دارند، می توانند از طریق مکاتبه درخواست خود را به مدیران زندان ها تحویل دهند تا ضمن ارسال آن، این درخواست ها مورد رسیدگی قرار گیرند. 

کد خبر 1091454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha