۵ هزار واحد مسکن کارگری در خراسان جنوبی احداث می‌شود

حسینی گفت: احداث ۵ هزار واحد مسکن ارزان‌قیمت برای کارگران خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شده و مرحله ثبت نام و پایش متقاضیان به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامحسین حسینی» امروز (۱۴ شهریور) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته تعاون خراسان جنوبی  با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: تعاون از بخش های پیشران اقتصادی است و هدف تعاونی ها بر خلاف سایر بنگاه های اقتصاد و تجاری تنها دستیابی به ثروت نیست بلکه علاوه بر بهبود شرایط و تامین نیاز اعضا، ایجاد عدالت و مسئولیت پذیری و همکاری گروهی مورد توجه است.

 

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه ساماندهی ساخت پنج هزار مسکن کارگری استان از سال گذشته آغاز شده است، گفت: تشکیل تعاونی محصولات استراتژیک کشاورزی خراسان جنوبی با سرمایه گذاری اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان در دستور کار است.

 

وی بیان کرد: امیدواریم با ایجاد این تعاونی بتوانیم محصولات کشاورزی را از مرحله کاشت، داشت و برداشت به فرآوری و صادارت هدایت کنیم.

 

حسینی با اشاره به وعده های اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای احیای بخش تعاون و اجرای سند توسعه آن، تأکید کرد: باید در بخش تعاون از مرحله سنتی و کمیت به سمت مدرنیته و کیفیت حرکت کنیم.

 

 

کد خبر 1091475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha