مجموعه کامل اشعار استاد سید رضا موید رونمایی می‌شود

رونمایی از کتاب مجموعه کامل اشعار استاد سید رضا موید دوشنبه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌‏شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از  روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی، نشست معرفی و رونمایی از دیوان موید  دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور  ریاست محترم  سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، مدیر کل تشکل های دینی، تولیت آستان قدس رضوی ، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد دعبل خزاعی و دیگر مدعوین با رویکرد پخش و پوشش رسانه ای این رویداد آیینی  در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.


در این رونمایی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی  برگزار خواهد شد ،  حجه الاسلام و المسلمین قمی  ریاست سازمان تبلیغات کشور ،  حجه الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی ایراد سخنرانی خواهند داشت. این برنامه که با حضور جمعی از اساتید برجسته آیینی کشور ، مداحان و شاعران آیینی برگزار و با هدف تجلیل از چهره ماندگار و بی نظیر،  استاد سید رضا موید  و رونمایی از دیوان ایشان پی ریزی شده است.


 این مجموعه فاخر که تالیف استاد سیدرضا موید می باشد ،  توسط  بنیاد دعبل خزاعی و با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت(ع)  و جمعی از فعالان عرصه شعر آیینی ، اساتید و همت ویژه آقای جواد هاشمی (تربت)  طراحی و در قالب سه جلد با کیفیت نفیس به چاپ رسیده و پس از رونمایی جهت بهره برداری  در اختیار علاقمندان  و در بازار عرضه خواهد گرفت.

کد خبر 1091488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha