کرونا جان ۲۱ شهروند البرزی را طی ۲۴ ساعت گذشته گرفت

فتحی با اعلام خبر بستری شدن ۱۵۱ نفر در طول یک شبانه روز گذشته در بیمارستان های البرز به دلیل کرونا گفت: کرونا جان ۲۱ شهروند البرزی را طی ۲۴ ساعت گذشته گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان البرز گفت: متأسفانه همچنان در پیک پنجم شیوع بیماری کرونا به قربانیان این بیماری ویروسی افزوده می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: در حال حاضر نیز یک هزار و ۲۴۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانی البرز تحت مراقبت های پزشکی و درمانی قرار دارند. 

 

وی اظهار کرد: شمار جانباختگان ناشی از بیماری کرونا در البرز به پنج هزار و ۵۶۶ بیمار کرونایی تا روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه سال جاری رسیده است.

 

وی ادامه داد: همچنان شهروندان البرزی باید خود را ملزم به استفاده از ماسک و دیگر مقررات معین شده کرونایی بدانند تا به زودی شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا باشیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز بیماری کرونا تا کنون ۶۵ هزار و ۵۲۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان البرز بستری شده اند که از این تعداد ۵۸ هزار و ۶۹۴ بیمار بهبود یافتند. 

 

 

 

کد خبر 1091560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha