گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چارچوب قوانین ستاد ملی کرونا برگزار می شود

قاسم پور با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت میان مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چارچوب قوانین ستاد ملی کرونا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» طی نشست هماهنگی برپایی آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری متناسب با چارچوب های معین شده ستاد ملی کرونا برگزار می شود. 

 

فرماندار شهرستان کرج افزود: اصناف و شهرداری در قالب حمایت و پشتیبانی در هفته دفاع مقدس وارد عمل می شوند و در راستای این اقدام عملی ویژه برنامه های فرهنگی و معرفتی در قالب تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برنامه ریزی و اجرا می گردد.

 

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت توجه به مقام شامخ شهداء والامقام، آزادگان، جانبازان و ایثارگران است به همین منظور هر یک از مسئولان اجرایی و نهادها موظف به پاسداشت این هفته هستند. 

 

فرماندار شهرستان کرج خاطرنشان کرد: هر یک از مردم و مسئولان وامدار شهداء دوران دفاع مقدس هستند و حفظ کرامت از خانواده های آنان یک رسالت است. 

 

۱۵ هزار یادگار دوران دفاع مقدس در البرز تجلیل می شوند

 

طی این نشست سردار اسلامی نیز گفت: آیین هفته دفاع مقدس ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در کشور به صورت ویدئو کنفرانس از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ توسط رهبرمعظم انقلاب انجام می شود.

 

مدیرکل حفظ نشر و ارزش های دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در استان البرز نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۱۵ هزار یادگار دوران دفاع مقدس تجلیل می شود که ۴ هزار پیشکسوت متعلق به شهرستان کرج هستند. 

 

 

کد خبر 1091567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha