شورای اسلامی ششم شهر شیراز به وظیفه خود در انتخاب شهردار عمل کرده است

ترابی گفت: شورای اسلامی ششم شهر شیراز به وظیفه خود در انتخاب شهردار عمل کرده و در صورت صدور حکم مسئولیتی شهردار منتخب، فضای مدیریت شهری وارد مرحله کاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعلی ترابی»، امروز (یکشنبه 14 شهریور) در پانزدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بی اعتمادی مردم به دولت که از اتفاقات ناخوشایند دولت‌ های گذشته است باید در دولت جدید به مردم اعتماد سازی نموده و اعتماد مردم به نظام و دولت را بازگرداند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در نظام ما که مبتنی بر مردم‌ سالاری دینی است نباید حسن اعتماد مردم خدشه دار شود.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی رئیس جمهوری منتخب دولت سیزدهم، آیت الله «رئیسی» اقدام موثری برای رفع مشکلات مردم و اعتمادسازی است.

ترابی تاکید کرد: امیدواریم با انتخاب سردار «وحیدی» به سمت وزیر کشور شاهد انتخاب و انتصاب مدیران میانی دولت با توجه به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب و انتخاب مدیران جوان و شایسته باشیم.

وی با اشاره به انتخاب شهردار شیراز توسط شورای اسلامی ششم شهر شیراز بیان کرد: شورا به وظیفه خود در انتخاب شهردار عمل کرده و باید فضای مدیریت شهری با صدور حکم شهردار وارد مرحله کاری شود که از وزیر کشور انتظار داریم با احترام به انتخاب نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر شیراز هر چه سریع ‌تر حکم مسئولیتی شهردار منتخب را صادر کند.

ترابی با اشاره به توجه به تغییر کاربری باغ ها و فضای سبز شهری شیراز گفت: از سرپرست شهرداری شیراز و معاونت شهرسازی درخواست می کنم به موضوع تغییر کاربری باغ ها و فضای سبز شهری خصوصا در محدوده باغات و شمال غرب شیراز که دالان ورودی هوای پاک شهر هستند توجه ویژه کنند و از بهره‌ برداری سودجویان و زمین ‌خواران و کوهخواران در شمال غرب شیراز جلوگیری کنند.

کد خبر 1091574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha