قدرشناسی برای حفظ امنیت لازم است/ تلاش شبانه روزی پدافند هوایی

حجت الاسلام موسوی گفت: قدرشناسی از تلاش های نهادهای نظامی و توجه به رشادت های آنان برای حفظ امنیت لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی در جمع مردم شرق اصفهان به مناسبت هفته پدافند هوایی اظهارداشت: امنیت سرمایه مهمی است که پشتوانه ای برای دیگر عرصه ها به شمار می رود.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: قدرشناسی از تلاش های نهادهای نظامی و توجه به رشادت های آنان برای حفظ امنیت لازم است چرا که آنچه ما می بینیم تنها کمترین بخش فعالیت آنان است.

 

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر دائم علیه جهانیان ظلم می کنند، تصریح کرد: ظلم و ستم آنان فراگیر شده و خود را مدعی حقوق بشر و خدمت به مردم می دانند در حالی که خودشان عامل ظلم هستند.

 

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: ظلم و ستم آنان باعث شده که انسانیت از بین برود و باید تلاش کرد توان نظامی برای حفظ تمامیت ارضی کشور قوی و گسترش داد.

 

*تلاش شبانه روزی پدافند هوایی

 

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های مهم نظامی کشور پدافند هوایی است، تصریح کرد: این نیرو به صورت شبانه روزی برای حفظ حریم آسمان فعالیت می کنند و همین موضوع باعث شده که ترددهای هوایی مورد کنترل باشد.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امنیت آسمان کشور فراگیر شده و با رصد به موقع و بکارگیری ظرفیت و توان گسترده صنایع دفاعی امین نعمت به مردم کشورمان رسیده است.

 

وی با اشاره به دفاع معجزه آسا پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این فعالیت و رشادت نیروهای نظامی توانسته در جنگ امروز که نبرد نوین است به دستاوردهای خوبی برسیم.

کد خبر 1091587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha