۵ اجلاسیه شهدای اقشار  در کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام برگزار می شود

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: پنج اجلاسیه بزرگ شهدای عشایری، دانش آموزی، زنان، طلاب و دانشجویان همزمان با کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «قدرت اله کریمیان»، در جلسه هماهنگی کمیته مراسمات و اجلاسیه کنگره شهدای استان ایلام با اشاره به اهمیت این کنگره، اظهار کرد: این کنگره باید در شان و منزلت مردم استان برگزار شود.

 

وی افزود: در جلسات ستاد کنگره بارها تاکید شده که همه دستگاه‌های اجرایی استان با سپاه در زمینه برگزاری کنگره همکاری نمایند و بنابراین باید با همکاری تمامی نهادها و ارگانها کار کنگره را به سرانجام برسانیم.

 

سردار کریمیان بیان کرد: نسل‌های بعدی باید بدانند که رزمندگان اسلام در دفاع مقدس چه حماسه‌هایی آفریدند و امروز مردم ایلام به تبعیت از شهدای گرانقدر استان خادم زائران اربعین حسینی هستند و این مهم نیز باید در کنگره شهدای استان برجسته شود.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری این کنگره، ادای دینی کوچک به جایگاه رفیع شهداست و انگیزه‌هایی قوی گرد هم آمده تا این کنگره با مختصاتی بی نظیر اجرا و در تاریخ ایلام ماندگار شود.

 

وی افزود: ان شاالله پنج اجلاسیه بزرگ از جمله اجلاسیه شهدای عشایری، دانش آموزی، زنان، طلاب و دانشجویان برگزار خواهد شد تا نقش این عزیزان در دوران دفاع مقدس نیز به خوبی تبیین شود.

 

سردار کریمیان ابراز کرد: با بهره مندی از پتانسیل های خلاقانه و بدیع اهالی فرهنگ، هنر و اندیشه در صدد خواهیم بود تا در اجرای هرچه با کیفیت تر و خاص تر برنامه ها و رویدادهای مرتبط با کنگره شهدا گام برداریم و عزیزانی که در این عرصه فعالیت می کنند، بدانند که ماموریتی که به آنان محول شده، از طرف خود شهیدان بزرگوار است.      

 

کد خبر 1091609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha