تاکید بر سرعت و کیفیت اجرای پروژه ها/ کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع)

میرنظامی گفت: سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌ها، یکی از مطالبات شورای شهر در حوزه‌ عمرانی شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، با حضور جعفرپور، سرپرست شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر، جمعی از اعضای شورا و مدیران شهرداری، عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) که در آن محور کمربندی شمالی «بلوار امام علی(ع)» بصورت زیرگذر می باشد، با نظارت شهرداری اراک، توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به صورت رسمی آغاز و اولین گام شورای ششم، در مسیر توسعه و عمران شهری اراک برداشته شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، در این مراسم با تاکید بر اینکه سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌ها، یکی از مطالبات شورای شهر در حوزه‌ عمرانی شهرداری است، گفت: میدان امام حسین(ع) به عنوان یکی از مبادی پر تردد ورودی شهر اراک محسوب می شود و اجرای این پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

سید «وحید میرنظامی» افزود: با توجه به قرارداد شهرداری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) مبنی بر اجرای چندین تقاطع غیرهمسطح در شهر اراک، پروژه تقاطع میدان امام حسین(ع) به عنوان دومین اولویت پس از اجرای تقاطع سردار مقاومت شهید سلیمانی، در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: با اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) که مکمل کارکرد تقاطع سردار مقاومت شهید سلیمانی است، گشایش خوبی در بحث ترافیکی شمال شهر را خواهیم داشت.

اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین (ع) نیاز مهم کلانشهر اراک است

 

در ادامه این مراسم اراک سرپرست شهرداری اراک، با اشاره به اینکه کلانشهر اراک یک شهر تک هسته‌ای است که مدل آن شعاعی است، گفت: برای کاهش بار ترافیکی مرکز شهر و انتقال آن به کمربند حلقوی، ناچار به احداث چنین پروژه هایی هستیم.

 

«محمد جعفرپور» با بیان اینکه میدان امام حسین (ع) یکی از نقاط پرحادثه ترافیکی است که دارای مشکلات زیادی بود و اجرای این طرح در حل مشکلات این منطقه نقش موثری دارد، افزود: اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین (ع) تکمیل کننده طرح عمران شهری سردار شهید سلیمانی است و برآورد نخست اجرای این طرح، ۴۰۰ میلیارد ریال است.

 

این مقام مسئول گفت: پروژه میدان امام حسین(ع) به لحاظ اهمیت پس از تقاطع شهید سلیمانی، اولویت دوم را برای شهر و شهرداری اراک دارد که امید است این پروژه منشا خیر و برکت برای شهر و شهروندان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه براساس بودجه سال ۱۴۰۰، برای اجرای سه پروژه و تقاطع غیرهمسطح شامل تقاطع سردار حاج قاسم سلیمانی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، سه راه خمین(ورودی شهر اراک) و پروژه میدان امام حسین(ع) به عنوان تکمیل کننده پروژه شهید سلیمانی با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار منعقد شده است، گفت: پروژه میدان امام حسین(ع) به لحاظ اهمیت پس از تقاطع شهید سلیمانی، اولویت دوم را برای شهر و شهرداری اراک دارد چراکه این نقطه از شهر نقطه پرتردد و پرحادثه با حوادث جرحی است به همین دلیل عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد

کد خبر 1091610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha