با تولیدات سالم و پاکسازی فضای مجازی کشور را در مقابل آسیب‌های دشمن حفظ کنیم

سردار باقری با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ضمن اینکه جنگ رسانه‌ای از جنگ سخت به جنگ نرم با محوریت فضای مجازی رسیده، نیاز است با تولیدات سالم و پاکسازی فضای مجازی و رسانه‌ای بتوانیم کشور را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» عصر امروز (یکشنبه ۱۴ شهریور) در جلسه تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، ضمن اعلام آمادگی کامل کمیته‌های مربوطه در جهت بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ضمن اینکه جنگ رسانه‌ای و حقه‌های دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم به ویژه رسانه با محوریت فضای مجازی رسیده و دشمنان در این عرصه به شدت در حال فعالیت هستند، نیاز است ما در این حوزه با تمام توان به مقابله این دشمنی‌ها برویم و با تولیدات سالم و پاکسازی فضای مجازی و رسانه‌ای بتوانیم کشورمان را از این فضا در مقابل آسیب‌های دشمنان حفظ کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و تلاش‌های مخلصانه و شبانه روزی آنها افزود: ثمره آن همه تلاش، امروز امنیت و آزادگی و عزت جمهوری اسلامی ایران و روسیاهی تمام دشمنان است که آن زمان جوانان و مردم ما با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادند و خوشبختانه با لطف خداوند و عنایت اهل بیت (س) پیروز میدان ها شدیم و دشمن را از خانه و خاک خود طرد کردیم.

 

وی اضافه کرد: امسال را سالی توام با امید در جهت رشد و شکوفایی و گشایش در زمینه‌های اقتصادی می‌دانیم و امیدواریم با گفتمان شعار «ما می‌توانیم» و همدلی همدیگر بر تحریم‌های ظالمانه آمریکا پیروز و فائق شویم و با همیاری و رعایت پروتکل‌ها از ویروس کرونا مصونیت داشته باشیم.

 

سردار باقری با اشاره به اجرای برنامه‌های دفاع مقدس تصریح کرد: به علت شیوع ویروس کرونا برنامه‌های جمعی برگزار نمی‌شود و رژه ۳۱ شهریور که به عنوان نماد برنامه‌های دفاع مقدس است به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برنامه‌های امسال حذف می‌شود.

 

وی عنوان کرد: ولیکن برنامه‌های تولیدی و محتوایی با محوریت و مرکزیت صدا سیما، بسیج رسانه و روابط عمومی و فضای مجازی  برگزار می‌شود و نیاز است تمامی معاونت‌ها به صورت مشترک و واحد در این امر همکاری کنند.

 

جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا با حضور تعدادی از مسئولان به صورت محدود، تبیین شعار هفته دفاع مقدس امسال به عنوان یک شعار راهبردی و محوری با عنوان «ما مقتدریم» و ملاقات مسئولان معاونت‌ها و نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان خوزستان از جمله این برنامه‌ها است.

 

وی افتتاحیه اقدامات سپاه و بسیج در مناطق محروم استان و شهرستان‌ها، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در ایام هفته دفاع مقدس به صورت مستمر با هماهنگی صدا و سیمای خوزستان و رونمایی از کتاب شهدای رسانه خوزستان با همکاری و هماهنگی سازمان بسیج رسانه خوزستان که برای بار اول در کشور به آثار شهدای رسانه پرداخته و ... را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست.

 

سردار باقری در پایان از همه مسئولان و مردم مقتدر و ولایتمدار خواست با تمام توان هفته دفاع مقدس را قدر بدانیم و در جهت اجرای باشکوه برنامه‌ها کوشا باشیم که ما در قبال شهدا و جانبازان و تمام‌ رزمندگان و خانواده معظم شهیدان و جانبازان موظف به حفظ آرمان‌ها و دیدگاه های والای انقلاب اسلامی هستیم.

 

کد خبر 1091650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha