لزوم پیشتیبانی گسترده و معرفی تولیدات داخلی توسط رسانه‌ها

دانش بر لزوم پیشتیبانی گسترده و تبلیغ و معرفی تولیدات داخلی توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: مسئولان باید نسبت به پشتیبانی مالی و اختصاص تسهیلات کم‌بهره جهت توسعه خط تولید مناسب و فراهم‌سازی بازار صادرات توجه داشته باشند.

«مریم دانش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه شرکت تعاونی تولیدی پوشاک ستایش اندیمشک در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده است اظهار کرد: ایجاد اشتغال، کمک به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور  و همچنین کسب درآمد و پشتیبانی آینده شغلی از اهداف تاسیس این شرکت تعاونی بوده‌‌اند.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پوشاک ستایش اندیمشک افزود: این شرکت تعاونی در زمینه تولید لباس کار و صنعتی و البسه پزشکی، بیمارستانی و اداری فعالیت می‌کند و برای ۱۳ نیروی خانم و پنج نیروی آقا اشتغال ایجاد کرده است.

 

وی با بیان اینکه شرکت تعاونی پوشاک ستایش از ابتدای شیوع ویروس کرونا، خط تولید خود را از لباس صنعتی به تولید ماسک سه لایه پزشکی، ماسک طرح پنج لایه، لباس کرونایی و گان یک‌بار مصرف تغییر داد اذعان کرد: مجموعه ما تا کنون هم قسمتی از خط تولید خود را به کار ماسک اختصاص داده است تا در صورت نیاز، کمک حال مردم باشیم.

 

دانش خواستار پشتیبانی مالی و اختصاص تسهیلات کم‌بهره جهت توسعه خط تولید مناسب و فراهم‌سازی بازار صادرات با توجه به پتانسیل‌های موجود در خوزستان و تولیدکنندگان توسط مسئولان شد و تصریح کرد: پرداخت به موقع مطالبات تولیدکنندگان ازطرف شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی امری مهم است.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم پیشتیبانی گسترده و تبلیغ و معرفی تولیدات داخلی توسط رسانه‌ها، به پاس حمایت‌های صورت گرفته، از فرماندار، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدردانی کرد.

 

کد خبر 1091707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha