بیش از ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی توزیع شد

به گفته صفری، در طرح اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۸۵هزار و۳۱۵پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از 185 هزار 315پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ ودر بین مددجویان وافراد نیازمند توزیع شده است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه ارزش ریالی غذاهای توزیع شده 5 میلیارد و 256 میلیون تومان می باشد، افزود: 72 آشپزخانه اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر آماده طبخ و توزیع غذای گرم برای خانواده های ایتام، نیازمندان و سالمندان در استان هستند.

 

صفری با تاکید به اینکه تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #024*1*8877*، تلفن نیکوکاری 33116، و شماره کارت مجازی 6037997950030420 هدایا و نذورات خود را جهت اطعام نیازمندان وتهیه وتوزیع بسته های معیشتی به کمیته امداد پرداخت کنند.

 

وی در ادامه از افتتاح همزمان سه مرکز نیکوکاری تخصصی زکات ثامن الحجج (ع)روستای ونسر، مرکز نیکوکاری زیتون شهر گیلوان و مرکز نیکوکاری تخصصی زکات امام علی (ع ) روستای انذر شهرستان طارم خبر داد.

 

صفری تصریح کرد:درحال حاضر 143مرکز نیکوکاری در استان زنجان زیر نظر این نهاد فعالیت می کنند که 31 مورد از این مراکز در زمینه های تخصصی ارائه خدمت می کنند و برنامه ریزی شده است تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری در استان به حداقل 172 مرکز افزایش یابد. 

 

کد خبر 1091776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha