۱۵ شهریورماه، آخرین مهلت ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتاب درسی دانش‌آموزان کردستان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ۱۵ شهریورماه، آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی گروهی و انفرادی دانش آموزان است؛ گفت: تا پایان شهریور ماه جاری اصلاح ثبت سفارش کتاب های درسی در سامانه امکان پذیر است.

نظام مرادی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش‌های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه هم‌اکنون توزیع کتاب‌های درسی از ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق به مدارس در حال انجام است؛ گفت: تاکنون دو میلیون و 794 هزار و 419 جلد کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ثبت سفارش شده تحویل گرفته شده که دو میلیون 265 هزار و 676 جلد در مدارس توزیع شده است.

 

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع از ثبت سفارش 272 هزار و 93 دانش‌آموز استان تا تاریخ 13 شهریورماه 1400 خبر داد و تاکید کرد: ثبت سفارش در سامانه فقط در صورتی امکانپذیر است که ثبت نام دانش‌آموز توسط مدرسه برای سال تحصیلی 1401 - 1400 در سامانه سیدا نهایی شده باشد.

 

این مقام مسئول از کسب رتبه سوم کشوری در ثبت سفارش کتاب های درسی خبر داد و گفت: تاکنون حدود 91.19 درصد دانش آموزان استان موفق شده‌اند در سامانه کتب درسی ثبت سفارش نمایند.

 

مرادی زمان توزیع کتاب توسط مدارس در دوره های تحصیلی به دانش آموزان را 10 شهریورماه اعلام کرد و گفت: دانش آموزان می توانند برای ثبت، مشاهده و پیگیری سفارش کتابهای درسی خود از طریق سامانه

www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com روی دکمه «ورود دانش‌آموزان» کلیک نمایید.

 

کد خبر 1091843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha