۸ مرکز در حاشیه شهر واکسیناسیون افراد واجد شرایط را بر عهده دارند

نظری گفت: سپاه در بحث واکسیناسیون حاشیه شهر، ۸ مرکز با حدود ۹۶ تیم را در کنار مراکز علوم پزشکی در نظر گرفته است و بنا است از جهت تامین واکسن در حاشیه شهر شرایط ساده تری ایجاد شود تا حجم بیشتری از ساکنان در حاشیه شهر واکسینه شوند.

سردار «یعقوبعلی نظری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، با بیان اینکه سپاه مفتخر به آوردن ظرفیت های بسیج و مردم در خدمت دانشگاه علوم پزشکی با محوریت علوم پزشکی استان است؛ گفت: با استفاده از این ظرفیت ها فعالیت هایی از جمله تذاکرات در خصوص مسائل بهداشتی، تهیه کپسول اکسیژن ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی به اقشار اسیب دیده از کرونا  انجام شده و ادامه دار خواهد بود.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: بسیجیان در بیمارستان ها کادر درمان، بیمار و همراهان بیمار که به کمک نیاز دارند را همراهی می کنند؛ همچنین در مراکز درمانی مربوط به سپاه بسیج و مراکزی که به عنوان درمان سرپایی با هماهنگی علوم پزشکی ایجاد شده این خدمات همچنان ادامه دارد و ما به هیچ عنوان کار را عادی نکردبم و مانند قبل ادامه خواهد داشت تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند.

 

وی بیان کرد: امیداوریم واکسیناسیون با شدت بیشتری ادامه پیدا کند اما آنچه که مهم و تاکید همه است رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم مخصوصا زدن ماسک و پرهیز از اچتماعات و رعایت کردن فاصله اجتماعی است، با کاهش ابتلا مرگ و میر کاهش پیدا می کند و گرفتاریهای درمانی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

 

سردار نظری تصریح کرد: سپاه در بحث واکسیناسیون حاشیه شهر، 8 مرکز با حدود 96 تیم را در کنار مراکز علوم پزشکی در نظر گرفته است و بنا است از جهت تامین واکسن در حاشیه شهر شرایط ساده تری ایجاد شود تا حجم بیشتری از ساکنان در حاشیه شهر واکسینه شوند و  امیدارم با هماهنگی و هم افزایی واکسیناسیون در تمام شهر بویژه حاشیه شهر تمام شود.

 

 

 

کد خبر 1091849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha