فعالیت های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) ادامه دارد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) از استمرار فعالیت های اوقات فراغت با حضور فعالان نوجوان این کانون خبر داد.

«فرهاد داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت های آموزشی و فرهنگی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با حضور فعالان نوجوان این کانون ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) تصریح کرد: این برنامه ها در قالب برنامه های آموزشی از جمله فراگیری دوره های مختلف قرآن کریم، نقاشی و طراحی و گل نمدی و سایر رشته های صنایع دستی است.

 

وی ادامه داد: این دوره های آموزشی با استقبال خوب نوجوانان دختر و پسر در صحن مسجد برگزار می شود.

 

داداش زاده خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این کلاس های آموزشی با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) اعلام داشت: شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های فرهنگی این کانون را تحت شعاع قرار داده است اما تاکنون توانسته ایم با مشارکت خانواده ها بخشی از فعالیت های آموزشی را به صورت حضوری و مجازی همچنان استمرار داشته باشد.

 

داداش زاده تاکید کرد: برنامه های اوقات فراغت بهترین زمان برای حضور و مشارکت نوجوانان در فعالیت های فرهنگی مساجد است و تلاش می کنیم این انس و الفت با مساجد همچنان پایدار بماند.

 

وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه آثار و صنایع دستی فعالان کانون در مسجد از دیگر اقدامات صورت گرفته است که با استقبال خانواده ها مواجه شد.

کد خبر 1091871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha