مشارکت سپاه فتح در زمینه تشکیل ۷ مرکز تجمیع واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت واکسیناسیون در استان اشاره کرد و گفت: همه هفت مرکز تجمیع واکسیناسیون در استان با مشارکت سپاه تشکیل شده، حسینیه ثارالله به عنوان هفتمین مرکز تجمیعی همه استاندارد‌های واکسیناسیون را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «مصطفی مثنوی» امروز (۱۵ شهریور ماه) در نشست هم اندیشی با رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگاران را یاران همیشه همراه و همگام با سپاه دانست و اظهار کرد: سپاه متعلق به همه مردم و خانه امن خبرنگاران است.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقتضای کار رسانه در جغرافیای کهگیلویه و بویراحمد امید آفرینی است و اگر رسانه در این راستا گام برندارد، هم رسانه و هم مردم را سردرگم می کند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه اگر روح امید را از مردم و مسئولان بگیریم در قضاوت ها دچار اشتباه می شویم و وحدت از بین خواهد رفت، ادامه داد: امید می تواند کارساز و به خدمت رسانی قدرت ببخشد.

 

مثنوی با بیان اینکه اگر امید در محیط های پر چالش و اقتصاد بیمار گرفته شود ناکارآمدی حاکم می شود، یادآور شد: اطلاع رسانی شفاف باید در استان زبانزد و سطح فرهنگ عمومی را بالا ببرد تا آگاهی بخشی بیشتری به مردم صورت گیرد.
 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطالبه گری را حق رسانه ها دانست و افزود: رسانه در مطالبه گری حقوق مردم را به مسئولان ترجیح می دهد و این روند مناسبی است و در این گفتمان مطالبه مسئولان از مردم نیز بیان شود .

 

وی مطالبه مردم به مسئولان، مسئولان به مردم و مردم را به مردم ضروری خواند و گفت: مسئله یابی مکمل مطالبه گری بوده و نیاز است رسانه ها در این راستا با تکمیل این مقوله ها ثمر بخش باشند.
 

مثنوی اظهار کرد: اگر مسئله یابی در کنار مطالبه گری نباشد می تواند حاشیه ساز شود و موضوع را از مسیر خارج کند.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه باید پردازشگر مسائل بوده و در ارائه راهکارها نقش داشته باشند، چرا که رسانه همزیست مسئولان و مردم است.

 

وی هم اندیشی و اندیشه ورزی را لازمه کار رسانه و دستگاه ها دانست و ادامه داد: با مجموع مطالبه گری، مسئله یابی، پردازش گری و اندیشه ورزی رسانه می توان گفتمان سازی کرد.

 

مثنوی ضمن تاکید بر اینکه اگر رسانه می خواهد ثمر بخش باشد باید با مردم و مسئولان شفاف، امانتدار، با انصاف و عدالتخواه باشد ، گفت: رسانه ها در کهگیلویه و بویراحمد باید از تهمت و افترا زدن پرهیز و عمل گرایی و نشاط اجتماعی را ترویج کنند.
 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، گفت: با تلاش سپاه در زلزله سی سخت ۱۷۰ خانه آوار برداری و تلاش شد تا ساخت و ساز آنها تسهیل شود .

 

وی مدل تلاش در زلزله دنا را بدون مشابه دانست و گفت : بعد از زلزله سرما ایجاد شد، اما اجازه ندادیم تن مردم بلرزد و هیچ نا امنی ایجاد شود.

 

مثنوی خدمات در زلزله سی سخت را بی نظیر ارزیابی کرد و گفت : در بحث ساخت از مجموع بالغ بر ۶۰۰ خانه، کار ساخت ۲۰۰ خانه را آغاز کردیم و برخی از منازل را در کمتر از سه ماه ساختیم .
 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری بالغ بر ۱۱۴خانه ساخته شده در سی سخت تا اواخر شهریور خبر داد و گفت : هر کدام از این منازل بالغ بر ۴۳۰ میلیون تومان بوده که نیمی را دولت و بقیه را سپاه هزینه کرده است.
 

وی به هزینه ۳۰ میلیاردی ۳۰۰ کانکس در زلزله سی سخت اشاره کرد و گفت: در بحث واکسیناسیون همه هفت مرکز واکسیناسیون استان با مشارکت سپاه بوده و هفتمین مرکز در حسینیه ثارالله یاسوج را خود سپاه راه اندازی کرده است .

 

مثنوی از ساخت ۶۴۰ خانه مددجویی توسط سپاه در استان خبر داد و گفت: همه این منازل در سطح پیشرفتی بیش از ۴۰ درصد کار است و تعدادی زیادی نیز به بهره برداری رسیده اند.

کد خبر 1091892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha