واکسیناسیون ۳۰ درصد جمعیت هدف چهارمحال و بختیاری علیه کرونا

جزایری از تزریق ۳۱۰ هزار دز واکسن کرونا در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰ درصد جمعیت هدف استان دز اول و ۱۵ درصد جمعیت دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

سید «راشد جزایری» در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به شتاب‌گیری روند واکسیناسیون در استان اظهار داشت: روزانه شش هزار دز واکسن کرونا در این استان تزریق می‌شود که شتاب بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده چراکه در هفته‌های گذشته روزانه سه هزار و ۵۰۰ دز واکسن در استان تزریق می‌شد.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون ۳۷۱ هزار دز واکسن کرونا در قالب ۳۰ محموله وارد استان وارد شده است که از این تعداد ۳۱۰ هزار دز تزریق شده است و با ورود ۶۳ هزار دز واکسن جدید پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده تزریق واکسن در استان افزایش یابد.

 

جزایری بابیان اینکه تاکنون ۴۶ گروه پرخطر در استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: همچنین در حال حاضر برای گروه‌‌ های سنی تا ۱۳۵۲ در شهرها و ۱۳۵۵ در روستاها واکسن تزریق می‌شود.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۱۱۰ مرکز واکسیناسیون و ۱۶ پایگاه تجمیعی در استان، افزود: روند واکسیناسیون در استان بر اساس برنامه در حال انجام است و واکسن‌ مورد نیاز متناسب با جمعیت هدف در اختیار استان قرار داده شده است.

 

جزایری خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسن‌های سینوفارم، آسترازنکا و کوو برکت در استان چهارمحال و بختیاری تزریق می‌شود.

 

کد خبر 1091938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha