مهرواره اوج با محوریت مساجد در جیرفت اجرا می شود

حجت الاسلام حسین محمدی گفت: یکی از طرح و برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان جیرفت اجرای طرح سراسری مهرواره اوج است.

حجت الاسلام «حسین محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از طرح و برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان جیرفت اجرای طرح سراسری مهرواره اوج است.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در تشریح این طرح، افزود: مهرواره اوج با هدف به اوج رساندن خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف با محوریت مساجد و امامان محلات اجرا می شود و یکی از این حوزه های خدمت رسانی، کمک مومنانه به نیازمندان است.


وی بیان کرد: شروع طرح مهرواره اوج در شهرستان جیرفت همراه با اجرای رزمایش کمک مومنانه است که این رزمایش در راستای لبیک به ندای رهبری مبنی بر استمرار کمک مومنانه به نیازمندان اجرا می شود.


حجت الاسلام محمدی از توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد و ابراز کرد: تاکنون قریب ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده و در مجموع قریب ۳۴۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته های معیشتی هزینه شده است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اضافه کرد: بخشی از این بسته های معیشتی نیز توسط بنیاد هدایت کشور تهیه می شود و ان شاءالله سعی داریم در هفته آتی رزمایش کمک مومنانه را در سطح این شهرستان اجرا کنیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: در راستای طرح مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد محلات، بخش ها و روستاها، مسائل و مشکلات محلات خود را بررسی کرده و سپس با جذب خیران و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان اقدام می‌کنند.

کد خبر 1091972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha