قهرمان طلایی پارالمپیک وارد جیرفت شد/ تجلیل مردم جیرفت از مرد طلایی المپیک 

عصر امروز ۱۵ شهریور ماه سعید افروز قهرمان طلایی پارالمپیک توکیو مورد استقبال پرشور مردم قدرشناس و ورزش دوست شهرستان جیرفت و مسئولین شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۵ شهریور ماه سعید افروز قهرمان طلایی پارالمپیک توکیو مورد استقبال پرشور مردم قدرشناس و ورزش دوست شهرستان جیرفت و مسئولین شهرستان قرار گرفت.



در ادامه مراسم استقبال نیز هم اکنون با حضور پرشور مردم قدرشناس، مسئولین شهرستان و خانواده افروز مراسم تجلیل از مرد طلایی پارالمپیک و رکورد دار جهان در محل سینما رو باز میدان امام حسین (ع) جیرفت در حال برگزاری است.

 

«سعید افروز» در حاشیه این مراسم، گفت: مردم جنوب کرمان و همشهری های عزیزم سنگ تمام گذاشتند و دست تک تک آنها را می بوسم و این حضور پرشور مردم نشان می دهد که ان شاءالله در آینده سعید افروزهای بیشتری حضور در مسابقات شرکت خواهند کرد و برای کشور افتخار آفرینی می کنند.


این قهرمان پارالمپیک توکیو با اشاره به برنامه های آتی خود، ابراز کرد: اکنون بعد از حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو و کسب مقام اول و شکستن رکورد جهان، قریب یکماه استراحت خواهم کرد و سپس برای حضور در مسابقات پارا آسیایی که یک سال دیگر برگزار می شوند، تمرینات خود را آغاز خواهم کرد.


وی افزود: همچنین در مسابقات جهانی که ۱۳ ماه دیگر برگزار می شوند شرکت خواهم کرد و علاوه بر این نیز برای حضور در مسابقات پاریس فرانسه که تقریبا ۲ سال و نیم دیگر برگزار می شوند، آماده خواهم شد.


افروز اظهار کرد: امیدوارم با حمایت های مسئولین شهرستان جیرفت که تاکنون نهایت حمایت را داشته اند، ان شاءالله بتوانم در این مسابقات نیز رکورد کسب کرده و مدال طلا را به مردم شریف ایران، جنوب کرمانی ها و همشهری های عزیزم تقدیم کنم.


این قهرمان پارالمپیک توکیو ضمن ابراز خرسندی، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که یک روستایی هستم و توانستم با تلاش و پشتکار از دل محرومیت ها و مشکلات متعدد به مسابقات پارالمپیک راه یابم و مدال طلا کسب کنم.


وی در خاتمه عنوان کرد: قطعا افراد و استعدادهای زیادی در این شهر وجود دارند که باید مورد حمایت مسئولین قرار بگیرند تا آنها نیز بتوانند در دنیا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورند و موجب شادی مردم شوند.



گفتنی است؛ «سعید افروز» در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن توانست در ماده F۳۴ پرتاب نیزه مردان علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد جهان را نیز جابه جا کند.


افروز از اهالی روستای آبشور بخش اسفندقه جیرفت در جنوب کرمان است که در ۱۱ آذر ماه ۱۳۶۹ متولد شده است و به عنوان نماینده ایران در پارالمپیک توکیو شرکت کرد.

کد خبر 1091973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha