حزب الله فرار اسرای فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای فرار موفقیت آمیز شش اسیر مقاومت فلسطینی از مستحکم ترین زندان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را به ملت و گروه های مقاومت فلسطین تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکوثر، شبکه تلویزیونی المنارگزارش داد: حزب الله لبناندر این بیانیه اعلام کرد: اقدام این مجاهدان شریف, یک دستاورد فوق العاده و نواختن سیلی محکم به صورت نیروهای رژیم اشغالگر و تدابیر امنیتی آنان و شکست مفتضحانه برای سرویس های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم محسوب می شود و بیانگرسرزندگی, ذکاوت, صبر و جهاد مداوم ملت فلسطین برای آزادی سرزمین و اسرای خود است.


حزب الله در ادامه بیانیه خود این مناسبت مبارک را فرصتی برای برجسته کردن مجدد پرونده اسرا و بازداشت های فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی و رسوا کردن اقدامات خودسرانه و تخلفات خطرناک این رژیم علیه اسرای فلسطینی دانست و از خداوند متعال خواست برادران آزاده را در پناه خود محفوظ بدارد.


حزب الله در پایان ابراز امیدواری کرد نیروهای مقاومت بتوانند همه اسرای فلسطینی را از زندان های رژیم اشغالگر آزاد کنند و پرونده آنان در همه محافل حاضر و مورد توجه باشد.

کد خبر 1092012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha