شوراها باید خیر و مصلحت مردم را در تصمیم گیری های خود در نظر بگیرند

امام جمعه دهدشت گفت: اعضای شوراها به عنوان مجلس محلی نماینده مردم شهرها هستند و باید خیر و مصلحت مردم را در تصمیم گیری ها لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی وحدانی فر» در آئین تحلیف اعضای شورای ششم شهر دهدشت که با حضور فرماندار و ۶ عضو منتخب برگزار شد با اشاره به اینکه مردم این اعتماد را به شما کردند و به شما رای دادند، اظهار کرد: شوراهای اسلامی توفیقات خوبی در جهت تحقق اهداف اسلامی داشته و خواهند داشت.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه نهاد انتخابات یکی از دستاوردهای مهم بشری و از مهم ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی است، گفت: ۴۰ دوره انتخابات در کشور برگزار شده که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها امسال در شرایط ویژه ای برگزار شد و آن را متمایز از ادوار گذشته کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شوراها به عنوان مجلس محلی نماینده مردم شهرها هستند و باید خیر و مصلحت مردم را در تصمیم گیری ها لحاظ کنند.

حجت الاسلام وحدانی فر به تجربه اعضای دوره پنجم شوراهای شهر اشاره کرد و گفت: امید می رود در دوره ششم از دوره های گذشته درس بگیرند و برای شهر موثر واقع شوند.

امام جمعه دهدشت یادآور شد: اعضای شوراها باید از فرصت چهارساله خدمت به مردم استفاده و در تصمیم ها و قانون گذاری ها حال مردم و بیت المال را رعایت کنند.

وی از اولویت‌های اصلی این شورا را بحث ساماندهی به فضای مبلمان شهری دانست و افزود: انتظار می رود اعضای جدید ششمین دوره این شورا به این مهم دقت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام وحدانی فر برنامه محوری را لازمه‌ شورای شهر دانست و خاطرنشان کرد: اعضای شورا برای توسعه شهر برنامه مدون تدوین و طوری اجرایی کنند که در پایان دوره تغییرات در مبلمان و سیمای شهری و فرهنگ شهرنشینی ایجاد شده باشد.

امام جمعه دهدشت به عوامل مزاحم در منظر شهری اشاره کرد و گفت: پیاده‌ روها در تسخیر مغازه‌ داران بوده و این بی‌نظمی‌ هایی که سیمای شهر را زشت کرده باید جمع‌ آوری شود.

کد خبر 1092133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha