توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان استان لرستان

حجت الاسلام طباطبایی از اجرای طرح شمیم حسینی خبرداد و افزود: این طرح با هدف توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان وایتام اجرایی شده است.

حجت الاسلام «سید محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  طرح شمیم حسینیهمزمان با سراسر کشور با هدف تهیه بسته معیشتی ویژه مواسات و کمک مومنانه از محل عواید حاصل از موقوفات اجرایی شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: طرح شمیم حسینی، در واقع بخشی از کمک های مومنانه در این طرح اقدام می شود و بسته های حمایتی و معیشتی بین نیازمندان  توزیع می شود.

 

وی افزود: موقوفات در طول تاریخ همیشه گره گشای مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم بوده و هستند.

 

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: بسته های معیشتی در سطح استان تا پایان ماه صفر و پک های تحصیلی تا قبل از آغاز سال تحصیلی بین گروه های هدف توزیع خواهد شد.

 

همزمان با سراسر کشور با هدف تهیه بسته معیشتی ویژه مواسات و کمک مومنانه از محل عواید حاصل از موقوفه مرحوم میرزا عبدالله مستوفی ره درروستای خورهه برگزار شد.

 

در این مراسم  با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد، «سعید شاهسواری» رییس اداره اوقاف اظهار داشت: 300 بسته  معیشتی در نظر گرفته شده است که در دو مرحله با توجه به مراسمات پیش رو و اربعین سروروسالار شهیدان توزیع خواهند شد.

کد خبر 1092155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha