خدمت به نیت امام رضا(ع) از تکمیل خانه محروم تا تعمیر مسجد روستای آردکلا

جعفرزاده گفت: خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا با شرکت در اردوی جهادی دو روزه، به نیت امام رضا(ع) خانه محروم روستای خلیل کلا و مسجد روستای آردکلا از توابع زرگر شهر شهرستان بابل را تعمیر و تکمیل کردند.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه فعالیت در بخش احداث و بهسازی و نوسازی منازل ایتام و محرومین نیز مورد توجه خادمیاران رضوی شهرستان بابل است، اظهار کرد: خادمیاران افتخاری  حضرت رضا(ع) با همه توان و با همراهی خیرین برای ساخت و تعمیر خانه‌های نیازمندان پای‌کار هستند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: خادمیاران در این تشکیلات که کاملاً مردمی است داوطلبانه به نیت امام رضا(ع) با تخصص‌های مختلف فعالیت می کنند. که آن‌ها این بار آستین همت را برای  تعمیر و تکمیل منزل  یک خانواده نیازمند روستای خلیل کلا  بالا زده‌اند.

وی همچنین از فعالیت جهادی خادمیاران رضوی بابل در  بحث تعمیر مسجد امام حسین(ع) روستای آردکلا از توابع زرگر شهر خبر داد و گفت: خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد و کروکلا بابل با شرکت در اردوی جهادی دو روزه مشکلات خانواده نیازمند اهل روستای خلیل کلا را مرتفع کردند.

 

جعفرزاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی در سطح شهرستان بابل و روستاهای اطراف به طور ویژه و ابتکاری فعالیت های عام المنفعه در راستای محرومیت زدایی با هدف ترویج سیره رضوی انجام می دهند، افزود: این خادمیاران در بحث پشتیبانی از جبهه مقابله با کرونا نیز اقدامات تحسین برانگیزی انجام دادند.

وی یادآورشد: البته خادمیاران رضوی این شهرستان طرح های ویژه برای اقامه عزاداری سیدو سالار شهیدان امام حسین(ع) نظیر برپایی تکیه سیار و توزیع گل بین بانوان با هدف ترویج عفاف و حجاب و امربه معروف و نهی از منکر اجرا کردند.

 

کد خبر 1092239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha