۱۸ شهریور آخرین مهلت ارسال اثر به آیین «نوگلان حسینی»

گلکار با بیان‌اینکه ۱۸ شهریور آخرین مهلت ارسال اثر به آیین «نوگلان حسینی» است، گفت: دانش‌آموزان پسر مداح در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی می‌توانند در این آیین شرکت کنند.

«مهرداد گلکار» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» در راستای گسترش فرهنگ عزاداری حسینی و تعمیق عشق به اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

 

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی بندر آستارا افزود: شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور از دیگر اهداف برگزاری«نوگلان حسینی» است.

 

وی به جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان مداح برای شرکت در این رویداد اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان پسر آستارایی در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این رویداد، یک ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای به‌صورت افقی و حداکثر تا ۱۰ مگابایت از مداحی خود با لباس مرتب و بدون نیاز به دکور، سیستم صوت و... را تهیه کرده و با مراجعه به سایت اینترنتی www.nogolanhosseini.ir ضمن بارگذاری ویدئو در «نوگلان حسینی» شرکت کنند.

 

گلکار ۱۸ شهریور را آخرین مهلت ارسال اثر به آیین«نوگلان حسینی» اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه هر دانش‌آموز فقط یکبار می‌تواند بر اساس کد ملی خود فیلم ارسال کند، بنابراین لازم است که شرکت‌کنندگان در تصویربرداری و ارسال دقیق آن دقت کنند.

 

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی بندر آستارا تصریح‌کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه نوگلان حسینی واقع در فرهنگسرای اندیشه با شماره تلفن۸۸۵۰۵۵۱۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

 

گلکار خاطرنشان‌کرد: پانزدهمین دوره آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» همچون سنوات گذشته به همت فرهنگسرای اندیشه، با همکاری شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، خانه مداحان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1092292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha