مصلی نماز جمعه جهت تسریع و واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت

امام جمعه پاتاوه با اشاره به اهمیت تسریع روند واکسیناسیون گفت: مصلی نماز جمعه پاتاوه برای تسریع واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» به اهمیت تسریع در جریان واکسیناسیون اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: شیوع بیماری کرونا جان بسیاری از هم وطنان را گرفت و بسیاری از خانواده ها را عزادار کرد.

 

امام جمعه بخش پاتاوه افزود: همان طور که در سیاست گذاری رئیس جمهوری گفته شد، جهت تسریع جریان واکسیناسیون و مقابله با کرونا در بخش بزرگ پاتاوه از مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مرکز بستر درمان شهر پاتاوه خواسته ایم که با تمام توان از صبح روز سه شنبه ۱۶ شهریور از ساعت هشت صبح تیم های پزشکی و بهداشتی خود را جهت تزریق واکسیناسیون گروه سنی ۳۰ سال به بالا در مصلی امام هادی علیه السلام شهر مستقر شوند.

 

وی ادامه داد: با وجود تحریم های اقتصادی از طرف دشمنان نسبت به ابعاد مختلف مسائلی که مردم با آن مواجه هستند، شاهد تولید واکسن کرونا به همت دانشمندان داخلی بودیم.

 

حجت الاسلام سیادت از اعضای ستاد نماز جمعه شهر و بخش، بسیجیان، پاسداران، نیروی انتظامی، روحانیون و خانواده های معظم شهدا، مدافعین سلامت و همه افراد بالای ۳۰ سال خواست جهت انجام تزریق واکسن کووید۱۹ با همراه داشتن کارت ملی جهت تزریق واکسن های برکت و سینوفارم در مصلی امام هادی علیه السلام شهر پاتاوه حضور پیدا کنند.

 

گفتنی است، در جمعه های گذشته نماز جمعه پاتاوه میزبان تیم پزشکی واکسیناسیون کووید ۱۹ بود.

 

 

 

کد خبر 1092313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha