یاری رساندن به بیماران کرونایی منطقه دورک دهستان دره کاید  به وسیله بالگرد

شفیعی نیا گفت: به دنبال طغیان کرونا در منطقه صعب العبور دورک احمد فداله و اعزام بالگرد به این منطقه متاسفانه ۶۰ نفر از اهالی این روستا به کرونا مبتلا شده اند.

«علی شفیعی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: متاسفانه در طغیان بیماری کووید ۱۹ در منطقه دورک واقع در دهستان دره کاید رخ داده است تست تعداد ۶۰ نفر از افراد این منطقه کرونا مثبت شدند.

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: طی تماس تلفنی یکی از اهالی منطقه مبنی بر بروز چند مورد فرد دارای علائم تنفسی در منطقه، پیگیری سریع‌ جهت اعزام بالگرد و کادر بهداشتی و درمانی به این منطقه انجام شد که این تلاش ها  نتیجه داد و کادر پزشکی شامل پزشک، پرستار و نمونه گیر به همراه میزان مناسبی اقلام مختلف دارو به روستای دورک اعزام شدند.

 

وی اضافه کرد: در این ماموریت، خدماتی همچون ویزیت پزشک، انجام تست سریع کرونا و درمان دارویی در محل انجام شد و در این بررسی ها دو نفر از اهالی بد حال بوده که پیگیری ها برای جلب رضایت خانواده ها جهت انتقال این دو نفر به بیمارستان در حال انجام است.

 

شفیعی نیا تصریح کرد: در روزهای آینده روند کمک رسانی ها و پیگیری طغیان بیماری کرونا توسط مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول و سایر سازمان ها از جمله سازمان هلال احمر به طور جدی بررسی خواهد شد.

 

گفتنی است، شهرستان دزفول در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد و لازم است همه شهروندان همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را بطور جدی مد نظر قرار دهند.

 

کد خبر 1092362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha