۴۴ هزار دُز واکسن کرونا در شیروان تزریق شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شیروان، از تزریق ۴۴ هزار دُز واکسن کرونا در شیروان خبر داد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: تا به امروز ۴۴هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان شیروان تزریق شده که ۳۱هزار دُز نوبت اول و ۱۳هزار دُز نوبت دوم بوده است.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان شیروان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای جمعیت عشایری بالای ۱۸ سال و جمعیت روستایی بالای ۳۰ سال و جمعیت شهری بالای ۴۵ سال تزریق واکسن انجام می شود و افرادی که مجاز به تزریق واکسن هستند می‌توانند  با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ثبت نام کرده و بعد از دریافت پیامک به مراکز تعیین شده جهت تزریق واکسن مراجعه کنند.

 

دکتر هاشمی افزود: در بعضی از مراکز روستایی درصد پوشش واکسیناسیون بسیار عالی بوده اما بعضی از مناطق که درصد پوشش واکسیناسیون پایین می باشد برنامه ریزی لازم جهت افزایش مشارکت مردم با همکاری بخشداران، دهیاران و شوراها انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: برای اینکه سطح ایمنی جامعه هرچه سریعتر بالا رود و زنجیره انتقال ویروس قطع شود، بهتر است اولین واکسن که در دسترس ماست تزریق نماییم و به دنبال حواشی و باورهای اشتباه نباشیم.

 

وی اضافه کرد: همچنین قبل از تزریق واکسن نیازی به انجام تست کرونا نمی باشد و افرادی که علائم کرونا دارند تزریق واکسن را ۶ هفته به تعویق بیندازند.

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1092385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha