راه اندازی کارگاه قصه گویی در ۲۰ روستای محروم هم زمان با شهاست حضرت رقیه (س)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از برنامه های کانون شهید باکری در کنار برگزاری مراسم عزاداری، راه اندازی کارگاه های قصه گویی و مسابقات نقاشی در ۲۰ روستای محروم است.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های مناسبتی سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۲ شب همراه با رعایت نکات بهداشتی در ۲۰ روستای سطح جنوب کرمان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: بر همین اساس با استفاده از ظرفیت گروه جهادی کانون شهید باکری و دیگر فعالین مسجدی و گروه های جهادی این مراسم در ۲۰ روستا برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در کنار برگزاری مراسم عزاداری، راه اندازی کارگاه های قصه گویی و مسابقات نقاشی است.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: قصد داریم در این کارگاه ها با اشاره به گوشه ای از زندگی و سیره حضرت رقیه (س)، کودکان و نوجوانان را بیشتر با این دردانه سه ساله آشنا کرده و برای آنها الگوسازی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: مسابقه نقاشی نیز ویژه کودکان برگزار می‌شود و در همین راستا کودکان زندگی و اسارت حضرت رقیه (س) را نقاشی می کنند.


وی اظهار کرد: همچنین در نظر داریم به منظور خدمت رسانی به محرومین منطقه تعداد ۱۰۰ کیسه آرد را در بین خانوارهای نیازمند رودبار جنوب و بخش جازموریان توزیع کنیم.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: طرح اطعام حسینی یکی دیگر از برنامه هایی است که هم زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اجرا می شود و بر همین اساس تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین نیازمندان توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه یادآور شد: پیش از این نیز در دهه اول محرم با کمک خیرین و بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری، طرح اطعام حسینی اجرا شد.

کد خبر 1092460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha