ضرورت توجه به جوانان/ فعالیت‌های فرهنگی زیربنای همه امور است

قاسمی با تاکید به توجه ویژه به جوانان گفت: فعالیت‌های فرهنگی زیربنای همه امور است که دشمن در قالب تهاجم فرهنگی از همین نقطه به ما آسیب می‌رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، «محمود قاسمی» امروز(چهارشنبه، 17شهریور) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از وظایف حاکمیت و دولت این است که به نیازمندی‌های جوانان در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال و ... توجه ویژه کند اظهار کرد: جوانان نقش اساسی در توسعه هر کشوری دارند ما هم مثتثنی از آن نیستیم.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه امروز با سه جنگ نابرابر کرونا، اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم افزود: مهمترین موضوع جنگ تبلیغاتی دشمن است که از تمام ظرفیت‌ها علیه نظام، انقلاب و جوانان ما استفاده می‌کنند و می‌خواهند آنان را نسبت به نظام و انقلاب مأیوس کنند.

 

وی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز در این زمینه فرمودند دشمنان با تبلیغات مصموم می خواهند افکار عمومی ما را مصادره کنند، لذا همه کسانی که دست اندرکار این روند هستند باید هوشیار بوده و در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

 

قاسمی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی زیربنای همه امور است که دشمن در قالب تهاجم فرهنگی از همین نقطه به ما آسیب می‌رساند، بنابراین برای سرمایه گذاری در تقویت امور فرهنگی موظفیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها نقش خودمان را در حمایت از جوانان به خوبی ایفا کنیم.

 

فرماندار رضوانشهر با مهم دانستن جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد:  جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید به صورت منظم و پیگیری مصوبات با کار کارشناسی صورت گیرد.

 

وی به ضرورت حمایت خیرین به امور جوانان بویژه در زمینه فرهنگی و ورزشی تاکید کرد و خواستار ساماندهی این امور از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان شد.

 

 

کد خبر 1092477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha