برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان امامزاده محمد عابد (ع)

حجت الاسلام واحدی از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان امامزاده محمد عابد (ع) خبر داد.

حجت الاسلام «عبدالله واحدی» ضمن تاکید بر انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی در جامعه و تبیین آن در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برگزاری مسابقات قران کریم یکی از برنامه هایی است که اوقاف به آن توجه فراوان دارد و همواره در راستای برگزاری آن تلاش می کند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزاده محمدعابد میزبان مسابقات قرآن کریم استان مرکزی است، افزود: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی روز جمعه ۱۹ شهریورماه جاری در این بقعه مبارکه برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه  ۱۴۶ شرکت کننده در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن این سازمان شرکت دارند، ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ۷۹ شرکت کننده برادر و ۶۷ شرکت کننده خواهر  روز جمعه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در بخش آقایان این دوره از مسابقات در رشته دعاخوانی، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل  و اذان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام واحدی اضافه کرد: در بخش خواهران نیز  شرکت کنندگان در رشته های حفظ پنج جزء، 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل و در رشته دعاخوانی با هم به رقابت می پردازند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: همچنین 1گروه نیز در رشته هم‌خوانی و همسرایی قرآن کریم شرکت دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: مرتضی مختاری، مجید جیریایی، حمید رضایی، مسعود اکبری و صابرنژاد داوری بخش برادران و اعظم تشیعی‌فرد، عائده محبی، کرمی، محدثه مؤمنی و میرغیاثی داوری بخش بانوان این دوره از مسابقات را بر عهدده دارند.

کد خبر 1092487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha