مسئولان ارشد استان اردبیل با وزیر اقتصاد دیدار و گفتگو کردند

استاندار اردبیل با دعوت رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم خلخال و کوثر و همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل و «سید غنی نظری» رئیس مجمع نمایندگان استان در ملاقات با دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی خواستار نقدینگی برابر تخصیص های اعلام شده برای استان شدند که ۱۰۰۰میلیارد تومان بودجه استانی وجود دارد.

 

همچنین  از وزیر اقتصاد و دارایی خواسته شد به جهت وضعیت آب و هوایی استان اردبیل، نیمه تمام ماندن پروژه ها و کوتاه بودن فصل کاری در تخصیص اعتبارات لازم و اختصاص نقدینگی بودجه استان دستورات لازم را صادر کند.

 

در این جلسه گزارشی از وضعیت درآمد مالیاتی استان، همکاری مودیان با اداره کل مالیاتی و نیز تلاش اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل جهت تنظیم مالیات بر اساس بودجه استان ارایه شد.

 

بهنامجو در رابطه بامشکلات مالیاتی واحدهای آسیب دیده استان از جمله هتل ها و آبدرمانی ها در زمان کرونا، خواستار مساعدت و حل مشکل صنفوف آسیب دیده در استان شد.

 

در این جلسه خاندوزی وزیر اقتصاد نیز ضمن قول همکاری و مساعدت لازم برای اختصاص بودجه استان در زمان مقتضی اعلام کرد مشکلات واحدهای آسیب دیده را در ستاد کرونا طرح و نسبت به حل مشکلات پیش آمده اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 1092494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha