مردم ایران از زمینه سازان ظهور هستند

عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از اهداف ما در شورای شهر کسب رضایت مردم ایران به عنوان زمینه سازان ظهور است.

به گزارش خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در گردهمایی اعضاء سومین اجلاس بین المللی فعالان مهدوی، که با حضور  آیت الله صدیقی  امام جمعه موقت تهران و نمایندگان ۴۰ سازمان و نهاد دولتی در حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: اهل بیت(ع) نسبت به ایران به عنوان کانون تحولی در برنامه آخرالزمان توجه خاص داشتند چرا که امید داشتند که مقدمه ظهور امام زمان خواهد شد.

وی افزود: کشور ایران و مردم آن ظرفیتی دارند که می توانند پشتیبانی‌های لازم را برای ظهور انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری با بیان اینکه همه مسئولان و علمای ما باید ماموریت خود را در راستای ظهور هماهنگ کنند که ایران در این زمینه نقش مهمی داشته باشد، اظهار کرد: یکی از اهداف ما در شورای شهر کسب رضایت مردم و افزایش دلبستگی مردم به نظام انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز ظهور است.

همچنین در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس نیکزاد مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه گفت: در بسیاری از سازمان‌ها و مجموعه‌ها مشکلاتی وجود دارد که با پیوست فرهنگی مهدوی از طریق فکرهای دقیق و برنامه‌ریزی شده می‌توان راهکار برای آنها ارائه داد.

 

وی افزود: باید بخشی از ماموریت سازمان‌ها و نهادها در خصوص فعالیت‌های مهدوی باشد امری که امام راحل و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نیکزاد با بیان اینکه در زمینه فعالیت‌های مهدوی در سازمان‌ها و نهادها باید کارگروه‌ها تشکیل و خدمات لازم ارائه شود، گفت: در خصوص تهیه محتوا و نقشه راه باید ساز و کارهایی دقیق با پیوست فرهنگی در مجموعه ها تدوین و ارتباط مداوم ایجاد شود که در مقوله مهدویت بتوان قدمی برداشت.

 

 

کد خبر 1092533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha