۳۰ درصد مدارس کشور نیازمند نوسازی هستند

رضایی کوچی گفت: ۳۰ درصد مدارس کشور فرسوده بوده و نیاز به بهسازی و نوسازی دارد.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فرسودگی 30 درصد مدارس کشور، گفت: این تعداد مدارس نیازمند نوسازی و بهسازی بوده که همت نهادهای متولی و خیران در این زمینه را می طلبد.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: در قانون بودجه هر سال منابعی برای این منظور پیش بینی می شود که جوابگوی تعداد بسیار مدارس نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه کمک خیران و حضور نهادهای عمومی می تواند در این زمینه موثر باشد، تصریح کرد: در این زمینه بنیاد «برکت» همراهی خوبی با اداره نوسازی مدارس دارد.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه با مشارکت خیران و نهادهای دولتی در تلاش هستیم نسبت به نوسازی 30 درصد مدارس فرسوده اقدام شود، خاطرنشان کرد: نوسازی مدارس به ویژه در مناطق روستایی و محروم که آسیب پذیرتر هستند، ضرورت دارد.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مصمم هستیم در یک برنامه ریزی زمان بندی پنج ساله این 30 درصد مدارس فرسوده، نوسازی و بهسازی شوند.

 

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی همچنین به نقش خیران در امر مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: خیرین همواره در حوزه مدرسه سازی و بهداشت و درمان نقش بسیار پر رنگ دارند و همواره قدردان زحمات آنان هستیم.

کد خبر 1092549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha