فارس در پویش «کتابخانه من» مقام نخست کشور شد

منوچهری گفت: استان فارس با ارسال ۸۶ اثر ثبت نهایی در دبیرخانه پویش «کتابخانه من» در مقام نخست کشور قرار گرفته است و از ۹ کتابدار برگزیده استان برای شرکت در این پویش تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (چهارشنبه 17 شهریور) با اشاره به آغاز پویش «کتابخانه من» در جمع خبرنگاران گفت: داوری منابع ارسالی کتابداران استان فارس به پویش «کتابخانه من» نهاد کتابخانه های عمومی کشور در شیراز آغاز شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس افزود: نخستین دوره پویش مجازی «کتابخانه من» توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد که 86 اثر کتابداران کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی استان فارس برای معرفی هر چه بهتر کتابخانه های عمومی استان به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

وی اضافه کرد: کمیته ای ارزیابی در این خصوص نیز در اداره کل کتابخانه های عمومی استان تشکیل شده و آثار ارسال شده را با معیارهای این پویش مورد داوری قرار می دهد.

منوچهری تاکید کرد: آثاری که از نظر کیفیت محتوای ارائه شده، وضوح صدا و تصویر، خلاقیت در ساخت کلیپ های معرفی، وجود نکات گرافیکی و فنی ... برتر باشند توجه داوران را بیشتر به خود معطوف خواهند ساخت.

وی ادامه داد: استان فارس با ارسال ۸۶ اثر ثبت نهایی در دبیرخانه پویش «کتابخانه من» در مقام نخست کشور قرار گرفته است و از 9 کتابدار برگزیده استان برای شرکت در این پویش تجلیل خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس اعلام کرد: نخستین دوره این پویش ویژه کتابداران در فضای مجازی به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس نهاد و با هدف معرفی کتابخانه ها و ارتقای سطح آگاهی عموم نسبت به فعالیت های جاری این مراکز به همت اداره کل فرهنگی نهاد، برگزار شد و کتابداران با ساخت کلیپ معرفی کتابخانه محل خدمت خود در این پویش شرکت کردند.

کد خبر 1092557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha