عشق و ارادت به حضرت سیدالشهداء(ع) مرز نمی‌شناسد

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی انداخته است و این عشق و ارادت در بین محبان حضرت سیدالشهداء (ع) دیگر مرز نمی‌شناسد.

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: اربعین فرصتی برای تجلی وحدت بین کشورهای مسلمان است که با حضور موکب‌های این شکوه و همدلی تماشایی می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به گسترش و نفوذ فرهنگ حسینی در جهان ، افزود: ظرفیت عظیم پیاده روی اربعین حسینی و افزایش چشمگیر این گفتمان در جهان ، نشان از شکل گیری تمدن نوین اسلامی است و باید از این ظرفیت بی بدیل و اجتماع میلیونی در جهت قدرت و اتحاد دنیای اسلام بهره گرفت.

 

وی حضور گسترده مردمی همه ساله در برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بازتاب‌های گسترده‌ای در عرصه بین‌المللی داشته است، ادامه داد: این میراث معنوی با عظمت به لحاظ معنی، مفهوم و به لحاظ آیینی، با اشتیاق و شور روزافزون، یکی از بی‌نظیرترین میراث معنوی زنده بشری را رقم زده است.

 

این مسئول اربعین حسینی را بزرگترین اجتماع انسانی در جهان دانست و بیان کرد: اجتماع اربعین حسینی (ع) بازخوانی بی‌نظیرترین حماسه تاریخ بشریت برای دفاع از ارزش‌های انسانی و تبیین چهره رحمانی دین حنیف اسلام است و نمادی از پیشتازی امت اسلامی در حق‌جویی، ظلم ستیزی و مبارزه با مستکبران است.

 

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری با اشاره به عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه سار فرهنگ عاشورا و گفتمان مقاومت ، تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از جهانی شدن گفتمان مقاومت است و تربیت یافتگان این مکتب همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، مجاهد نستوه ابومهدی المهندس و شهید فخری زاده و شهید حججی ها هستند و عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون این فرهنگ و ایثار و مجاهدت های شهیدان انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به هراس دشمنان از اجتماع میلیونی زائران پیاده روی اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: این اجتماع بزرگ و بی نظیر در پیاده روی اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی انداخته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دشمنان فرهنگ حسینی هم خوب می دانند که این ظرفیت عظیم جلوه ای از جهانی شدن فرهنگ مقاومت و پایداری است و این عشق و ارادت در بین محبان حضرت سیدالشهداء (ع) دیگر مرز نمی‌شناسد.

 

کد خبر 1092571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha