هزینه در آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود

جراره با بیان اینکه هزینه در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری محسوب می شود، گفت: نگاه شهرداری و شورای شهر قطعا این است که به آموزش و پرورش باید کمک شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فاطمه جراره » در هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شورای شهر در کنار آموزش و پرورش به دنبال رفع مشکلات برای بازگشایی مدارس می باشد ، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، باید با همکاری و همراهی شهرداری و شورای شهر با آموزش و پرورش، شاهد توسعه محوطه سازی فضای سبز مدارس، هرس درختان، شاداب کردن محیط مدرسه و ساماندهی سرویس مدارس باشیم.

 

وی با اشاره به کمبود مدارس در شهرک پیامبر اعظم، افزود: با توجه به اینکه بخش عظیمی از جمعیت دانش آموزی در این شهرک زندگی می کنند و اکثر دانش آموزان در مدارس مرکز شهر مشغول به تحصیل هستند، لذا شهرداری باید تدابیری در بحث حمل و نقل مدارس اتخاذ کند تا دغدغه ی خانواده ها و دانش آموزان کاهش یابد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه تصریح کرد: رفع مشکلات مدارس و آموزش و پرورش با یک عزم جدی و همراهی و همدلی مسئولین برطرف می شود، لذا شهرداری و شورای شهر آمادگی کامل دارند تا در این زمینه یاری گر مجموعه ی آموزش و پرورش باشند .

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستور کار دوم جلسه(تیم داری شهرداری بندرعباس)، خاطر نشان کرد: فراهم کردن شرایط  برای گسترش ورزش همگانی از مسئولیت های شهرداری است، وظیفه و مسولیت اجتماعی شهرداری فراهم نمودن شرایط مناسب برای گسترش ورزش همگانی و ورزش های پایه برای ایجاد شور و نشاط و سلامتی شهروندان است.

 

جراره در ادامه سخنان خود  با اشاره به اینکه تیم های ورزشی شهرداری بندرعباس سرمایه اجتماعی شهرداری هستند، خاطرنشان کرد: با ایجاد شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان این انگیزه به وجود آمده تا ورزش استان با قدرت بیشتری وارد میدان شود.

 

رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه با حمایت استاندار هرمزگان، امیدواریم در فصل جاری شاهد تحول در تیمداری حرفه ای ورزش هرمزگان باشیم ، تصریح کرد: باید ساز و کار درستی از سوی شهرداری بندرعباس برای باشگاه داری و تیمداری نیز انجام شود.

 

 

 

 

کد خبر 1092598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha